Minimální částka pro objednání v rámci Brna (a do 15 km) je 10 500 Kč pro akce jako narozeninové oslavy, open air akce, promo akce a sportovní události. Pro svatby a firemní akce je minimální částka 14 000 Kč.
Pokud jste schopní zajistit vlastní ozvučení a osvětlení, hodinová sazba je 1 000 Kč s minimální částkou objednání 7 000 Kč (pro Brno).
Pokud jste schopní zajistit vlastní ozvučení a osvětlení, hodinová sazba je 1 000 Kč s minimální částkou objednání 6 000 Kč (pro Brno).
Ovládám světla podle hudby a atmosféry. Během např. pomalých tanců volím tlumené červené osvětlení, při soutěžích a kvízu přepínám na bílou, aby bylo vše lépe vidět. Světla mohou být umístěna až 50 metrů daleko a ovládána bezdrátově. Světelný balíček zahrnuje i pronájem následného zařízení:
SILNÁ MLHA nebo tzv.
NEVIDITELNÁ MLHA
Slouží k zvýraznění světel
2 POHYBLIVÁ SVĚTLA
Pohybující se světla do rytmu hudby (pro osvětlení zátiší)
BEZDRÁTOVÝ REPRÁK vč.
bezdrátového přenosu zvuku
Pro ozvučení prvního tance nebo místnosti na dálku vč. bezdr. mikrofonů se záznamem
* volitelné položky
Ano platí. Platbou zálohy si zajistíte závazné obsazení Vašeho termínu.
Cena zálohy u reprodukované hudby je v hodnotě hodinové sazby v rámci daného typu akce. Např. svatba nebo firma je 2 000 Kč. Číslo účtu: 1712990019/3030 .
Záloha je nevratná, slouží na pokrytí administrativních nákladů týkající se:
1) přípravy online dokumentu ( ukázka zde ) se shrnutím informací,
2) přípravy písniček v rámci poskytnutého playlistu (případně playlistu na Spotify) vč. přípravy svatebního mixu,
3) vložení Vašeho termínu zde na web do sekce " termíny" a na " úvodní stranu",
4) veškeré komunikace se zákazníkem.
Jedinou výjimkou vrácení zálohy v plné výši je zrušení akce kvůli pandemické situaci. V případě fakturace je možné vystavit zálohovou fakturu.
Poté, co mi dorazí platba na účet, provedu závaznou rezervaci na webu a připravím pro Vás online dokument ( ukázka zde ). Pokud mi pošlete odkaz na Váš oblíbený playlist na Spotify (tuto možnost preferuji), tak ho následně přepíšu do online playlistu.
Zasílejte prosím nejlépe měsíc před akcí, nejpozději však 2 týdny před akcí tak, abych měl dostatečný čas na přípravu.
Za služby je možné platit buď předem nebo až po skončení akce na účet, který najdete v sekci: PODMÍNKY ZÁVAZNÉ REZERACE + INFO K CENĚ.
Ano, hraji na přání. Snažím se vždy reagovat dle situace na parkétě. Jsem multižánrový DJ a hraju všechny styly hudby od dechovek až po moderní hudbu. K dispozici mám DJ přehrávač připojený na online databázi, ve které je 80+ milionů písniček. Vše je samozřejmě na domluvě.
Záleží, co vše si objednáte, ale většinou se doba přípravy pohybuje kolem 1 hodiny. Ten stejný čas pak platí i pro demontáž zařízení po akci.
Může se stát, že v průběhu večera nebudete s něčím spokojený(á). Proto je nejlepší mi to vždy nejlépe ihned oznámit a já se pokusím sjednat nápravu. V případě, že to již nejde napravit, tak jsem ochoten prominout celou hodinu produkce v rámci hodinové sazby (nikoliv celou hudební produkci). Na pozdější reklamace (po skončení produkce nebo následující týden) již neberu zřetel.
Vyplatí se Vám tehdy, když nemáte velkou prodlevu mezi koncem obřadu a začátkem hlavní produkce. V případě objednání ozvučení obřadu si čas účtuji od začátku obřadu až po konec hlavní produkce včetně prodlevy, která je mezi obřadem a produkcí, kde se Vám taktéž naplno věnuji.
Pokud máte možnost si objednat ozvučení obřadu u jiného dodavatele, nemám s tím žádný problém a většinou to taky doporučuji. V individuálních případech (max. 15km od bydliště) je možnost se domluvit na tom, že po skončení obřadu odjedu a vrátím se až na hlavní produkci.
Minimální částka pro objednání ozvučení obřadu je 2 000 Kč.
Ano, ceny jsou finální a žádný další příplatek není.
V tomto ohledu se snažím o maximální transparentnost tak, aby zákazník přesně věděl, co může za cenu očekávat.
Cookies lišta
Souhlasíte s použitím souborů Cookies dle zásad ochrany osobních údajů ?