VŠEOBE​​CNÉ INFORMACE 2025

REPRODUKOVANÁ HUDBA

Minimální částka pro objednání v rámci Brna (a do 15 km) je 10 500 Kč pro akce jako narozeninové oslavy, open air akce, promo akce a sportovní události. Pro svatby a firemní akce je minimální částka 14 000 Kč.

SVĚTELNÝ BALÍČEK ( + 2 000 Kč ) *

Ovládám světla podle hudby a atmosféry. Během např. pomalých tanců volím tlumené červené osvětlení, při soutěžích a kvízu přepínám na bílou, aby bylo vše lépe vidět. Světla mohou být umístěna až 50 metrů daleko a ovládána bezdrátově. Světelný balíček zahrnuje i pronájem následného zařízení:

CENA BALÍČKU OBSAHUJE:

  1. 2 LED (PAR) pohyblivá světla na stojanech.
  2. Mlha ke zvýraznění světel a paprsků - je možnost na výběr silné viditelné mlhy s vonnou esencí (zbožňují děti) nebo tzv. neviditelné mlhy (používám nejčastěji).
PRONÁJEM DALŠÍHO PŘÍSLUŠENSTVÍ *

SILNÁ MLHA nebo tzv.
NEVIDITELNÁ MLHA

Slouží k zvýraznění světel

+ 1 000 Kč

2 POHYBLIVÁ SVĚTLA

Pohybující se světla do rytmu hudby (pro osvětlení zátiší)

+ 1 000 Kč

BEZDRÁTOVÝ REPRÁK vč.
bezdrátového přenosu zvuku

Pro ozvučení prvního tance nebo místnosti na dálku vč. bezdr. mikrofonů se záznamem

+ 1 000 Kč

Jedná se o jednorázový poplatek pronájmu za dílčí zařízení. Zeleně vyznačené položky jsou součástí tzv. SVĚTELNÉHO BALÍČKU.

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY
  1. Pro závaznou rezervaci je třeba složit zálohu v hodnotě hodinové sazby dle typu akce na č. účtu: 1712990019/3030. Např. svatba je 2 000 Kč. U typu akce "firma" je nově záloha 50% z domluvené částky.
  2. Minimální částka (v rámci Brna a do 15 km) pro objednání je 10 500 Kč (týká se typů akcí oslava narozenin, OPEN air akce, promo akce a sportovní událost) . U svateb a firemních akcí je 14 000 Kč. Minimální částka pro ozvučení obřadu je 2 000 Kč.
  3. Minimální doba hudební produkce je 7 hodin.
  4. Možnost produkci prodloužit maximálně na 12 hodin po předchozí domluvě.
  5. Doprava ZDARMA pro  Brno a do 15 km od Brna. 15 km+ od Brna je částka 15 Kč/km.
  6. Konečnou částku zaokrouhluji na pětistovky.
  7. Stálí (VIP) zákazníci dostávají automaticky slevu na reprodukovanou hudbu, nemusí platit zálohu a neplatí pro ně výše uvedená minimální částka pro objednání.
  8. Platí se vždy za započatou hodinu a finální platba probíhá po skončení akce.
  9. V případě fakturace je nutné ke konečné ceně připočíst 21% (jsem plátcem DPH).
PODMÍNKY PRO PENZION BUCHLOVSKÝ DVŮR
  1. Hodinová sazba: 2 000 Kč pro 7 hodin hudební produkce. Další hodiny produkce za sazbu 1 500 Kč. Cena zahrnuje pronájem hlavní aparatury pro venkovní produkci a záložní aparatury pro vnitřní prostory penzionu. Součástí ceny je chytré osvětlení místnosti uvnitř penzionu.
  2. Záloha: Pro závaznou rezervaci je nutné uhradit 2 000 Kč na účet č. 1712990019/3030.
  3. Minimální objednávka:  15 000 Kč (včetně dopravy). Pro ozvučení obřadu je minimální částka 2 000 Kč.
  4. Doprava: Jednorázový příplatek 1 000 Kč.
  5. Zaokrouhlení: Konečná částka bude zaokrouhlena na nejbližších 500 Kč.
  6. Prodloužení produkce: Možnost prodloužení až na 12 hodin po předchozí domluvě. Bez domluvy je produkce možná do 3:00 ráno, poté požaduji přespání. Průměrná délka hudební produkce je 7 hodin.
  7. Platba: Platí se za každou započatou hodinu. Finální platba probíhá po skončení svatby na místě nebo do týdne převodem na účet.
  8. Fakturace: V případě fakturace se k ceně připočítává 21% DPH.
  9. Světelný balíček: Za jednorázový poplatek 2 000 Kč získáte vše, co je popsáno zde. Navíc chytré osvětlení interiéru, které reaguje na hudbu nebo lze individuálně nastavit dle požadavku klienta.
Průvodce reprodukované hudby

* volitelné položky

ČASTÉ DOTAZY (FAQ)

Platí se záloha, v jaké výši a proč jí mám platit?

Ano platí. Platbou zálohy si zajistíte závazné obsazení Vašeho termínu. 

Cena zálohy u reprodukované hudby je v hodnotě hodinové sazby v rámci daného typu akce. Např. svatba nebo firma je 2 000 Kč. Číslo účtu: 1712990019/3030 .

Záloha je nevratná, slouží na pokrytí administrativních nákladů týkající se:

1) přípravy online dokumentu (  ukázka zde ) se shrnutím informací,

2) přípravy písniček v rámci poskytnutého playlistu (případně playlistu na Spotify) vč. přípravy svatebního mixu,

3) vložení Vašeho termínu zde na web do sekce " termíny" a na " úvodní stranu",

4) veškeré komunikace se zákazníkem.

Jedinou výjimkou vrácení zálohy v plné výši je zrušení akce kvůli pandemické situaci. V případě fakturace je možné vystavit zálohovou fakturu.

Co bude následovat po zaplacení zálohy?

Poté, co mi dorazí platba na účet, provedu závaznou rezervaci na webu a připravím pro Vás online dokument ( ukázka zde ). Pokud mi pošlete odkaz na Váš oblíbený playlist na Spotify (tuto možnost preferuji), tak ho následně přepíšu do online playlistu.

Kdy zasílat playlist s písničkami na přání?

Zasílejte prosím nejlépe měsíc před akcí, nejpozději však 2 týdny před akcí tak, abych měl dostatečný čas na přípravu.

Kdy mám zaplatit za Vaše služby a je možné platit na účet?

Za služby je možné platit buď předem nebo až po skončení akce na účet, který najdete v sekci: PODMÍNKY ZÁVAZNÉ REZERACE + INFO K CENĚ.

Hrajete na přání a jaký styl hudby hrajete?

Ano, hraji na přání. Snažím se vždy reagovat dle situace na parkétě. Jsem multižánrový DJ a hraju všechny styly hudby od dechovek až po moderní hudbu. K dispozici mám DJ přehrávač připojený na online databázi, ve které je 80+ milionů písniček. Vše je samozřejmě na domluvě.

Jak dlouho trvá příprava aparatury?

Záleží, co vše si objednáte, ale většinou se doba přípravy pohybuje kolem 1 hodiny. Ten stejný čas pak platí i pro demontáž zařízení po akci.

Jak se to řeší, když nebudu s něčím spokojený(á)?

Může se stát, že v průběhu večera nebudete s něčím spokojený(á). Proto je nejlepší mi to vždy nejlépe ihned oznámit a já se pokusím sjednat nápravu. V případě, že to již nejde napravit, tak jsem ochoten prominout celou hodinu produkce v rámci hodinové sazby (nikoliv celou hudební produkci). Na pozdější reklamace (po skončení produkce nebo následující týden) již neberu zřetel.

V jakém případě se mi vyplatí objednání ozvučení obřadu?

Vyplatí se Vám tehdy, když nemáte velkou prodlevu mezi koncem obřadu a začátkem hlavní produkce. V případě objednání ozvučení obřadu si čas účtuji od začátku obřadu až po konec hlavní produkce včetně prodlevy, která je mezi obřadem a produkcí, kde se Vám taktéž naplno věnuji.

Pokud máte možnost si objednat ozvučení obřadu u jiného dodavatele, nemám s tím žádný problém a většinou to taky doporučuji. V individuálních případech (max. 15km od bydliště) je možnost se domluvit na tom, že po skončení obřadu odjedu a vrátím se až na hlavní produkci.

Minimální částka pro objednání ozvučení obřadu je 2 000 Kč.

Jsou Vaše ceny konečné? Nebudu platit ještě nějaký příplatek?

Ano, ceny jsou finální a žádný další příplatek není.

V tomto ohledu se snažím o maximální transparentnost tak, aby zákazník přesně věděl, co může za cenu očekávat.

RYCHLÝ KONTAKT

Napište mi své údaje a já Vám napíšu nebo zavolám!
Kontakt odeslán! Co nejdříve se Vám ozvu. DJ Ondra
#FormSendError

Odesláním formuláře souhlasíte se zasláním Vašich osobních údajů

2025, Ing. Ondřej Bachurek